REKLAMI KAPAT
Yorum Yazmak İstermisin :) ?

Pages

3 Ekim 2012 Çarşamba

Bayram sabahı annemi siktim

Yazıyı Gönderen Kullanıcımız `dır .|| 06:03 ~> Bi önceki yazıyı oku ?

Selamlar daha önce annemle olan hikayemin başlangıcını Annemle Asker Bayramlaşması başlığında yazmıştım. Hikayem yayınlanınca insan kendi yazdıklarını okuyunca yaşadıklarından daha bir zevk alıyormuş bunun keşfettim. Hem kendimin zevk alması hemde okuyucuların zevklenmesi için becerebildiğim kadarıyla maceramın ikinci perdesini sizlere anlatmaya çalışacağım.
Bayram sabahı anneciğimle ilk ilişkimizi yaşadıktan sonra ortam müsait olmadığı için pek yakınlaşamadık. Bayram bitmiş kalabalık aile ortamı dağılmıştı. Ama artık benimde iznim bitmiş dönüş zamanı gelmişti. Gece otobüse binip birliğime gidecektim. Öğlene karşı annemin sesi ile doğru uyandım. El yüz yıkama faslından sonra baktım kahvaltı hazır duruyor. Oturdum kahvaltı ettim. Kardeşimde geldi o da kahvaltısını yaptı. Evde üçümüz vadık, babam iş başı yapmış mesaideydi. Bizim evin mutfağı ile oturma salonu arasında kemerli bir kapı vardır yani mutfaktan salona geçiş kapısı. Salona geçip kumandayı elime aldım tv izliyordum, bu arada bir bardakta keyif çayı almış içiyordum. Annem ortalığı topluyordu göz ucuyla onu izliyordum. Üzerinde beyaz kısa kollu bir bluz ve altında lila rengi bir etek vardı. İkiside dardı ve dolgun vücuduna tam oturuyordu. Özellikle beyaz bluzunun altından sütyeni ve askıları bariz belli oluyordu, eteğinden ise kalçalarını sıkan külotunun izi belli oluyordu. Sarı saçlarını arkada tokalamış ucunu püsküllemişti. Annem bir oraya bir buraya etrafı topladıktan sonra mutfağa geçti, tezgahı toplamaya bulaşık makinasına tabakları yerleştirmeye başladı. Ben tam karşısında manzarayı izliyor altımda eşofman üstümde tişört kanapeye yayılmış, tırnaklarımı yiyordum. Eşofmanımın önüne sikim çadırı kurmuştu. Kardeşim uyuz bir tip, kahvaltılıklardan bir onu bir bunu tırtıklar iki saat masada otururdu yine böyle yapıyordu, annem kızdı hadi yiyeceksen ye yemeyeceksen kalk sofrayı toplayacam diye azarladı. O da tamam ya gidiyorum deyip kalktı, bir kaç dakika sonra geldi üstünü başını giyinmişti. Nereye dedi annem arkadaşlarımla işimiz var dışarı çıkacam dedi. Annem şu çöp torbasını çıkarken at diye zor zahmet beyzadenin eline tutuşturdu ve kardeşim evden çıktı. Günlerdir ilk defa annemle yalnız kalıyorduk. Birden beni bir heyecan sardı daha doğrusu ateş bastı.
Kalktım boş bardağımı alıp mutfağa geçtim, bulaşık makinasına koydum. Ondan sonra tezgahı silen anneme yanaştım, önce kolunu tuttum kendime doğru çevirdim. Ne oluyor der gibi yeşil gözleri ile bana baktı. Eğildim küçük kırmızı dudaklarını hafifçe öptüm. Gülümsedi biraz , ben bu sefer sarıldım. Kollarının altından kollarımı geçirip sıkıca sarıldım. Diri dolgun memelerini göğsümde hissetmek çok tahrik ediciydi. Sırtında gezinen elim sutyeninin kuşağını yokluyordu. Annem tamam hadi işim var ortalık berbat iki haftada bir gelen temizlikçi kadın da memleketine gitmiş, bu kadar iş bana kaldı diyordu. Ben yardım ederim anne filan dedim. Hadi hadi sende çık ayağımın altında dolaşma filan dedi. Ben niyetimi iyice belli etmek için anneciğim seni çok seviyorum filan diyerek omuzlarından tutup tekrar öptüm dudaklarından, o arada elim önünde balkon gibi duran memelerine kaydı. Hafifçe memesinin birini sıktım. Annem elimi yavaşça aşağı itti. Elindeki mutfak bezini alıp tezgaha dönüp silmeye başladı. Ben vazgeçmek istemiyordum. Arkasından sarıldım karnı üzerinde kollarımı birleştirdim. Resmen yapıştım, başımı sırtına yasladım. Annem off tamam dur hadi git gez biraz filan diyordu ama ben anne seni çok seviyorum filan deyip konuya girmek istiyordum ama annem yüzünü bana dönmeden durdu, bak oğlum birşey yaptık ama sonra ben pişman oldum istemiyorum dedi. Şaşırdım ama bozuntuya vermedim, bir yandan sırtını okşarken bir yandan da sensiz olamam artık anne hem bak gece gideceğim, uzunca bir süre ayrılacağız zaten lütfen şimdi böyle bırakma beni diyordum. Annem tavır yapsa karşı koysa diz çöküp yalvaracaktım. Ne olursa olsun gitmeden önce bir kez daha ilişkiye girmek istiyordum. Tadı damağımda kalmıştı. Neyse ki annem inat etmedi. Biraz durdu, offladı pufladı sonra bak bu son olacak tamammı, bu çok yalnış bişey evden uzaktasın kıyamadım sana ona göre, gittiğinde bu işi unutacaksın tamammı dedi. Bende peki anneciğim sen nasıl istersen senin istemediğin birşeyi zaten yapamam dedim. İyi o zaman ona göre aklını başına al bu son dedi.
İkinci izinide koparmıştım. Çoook rahatladım doğrusu. Nerdeyse zil takıp oynayacaktım. Hemen ellerimle anneciğimin dolgun vücudunu keşfe çıktım. Yuvarlak omuzlarını sırtını kalçalarını yokladım. Lila eteğinin üzerine dökülen beyaz bluzunu kaldırdım, sırtından çıplak tenine dokundum, okşamaya başladım, öntarafa uzanıp badem göbeğini sevdim. Annem öylece duruyor hiç birşey yapmıyordu. Arada sıkılmış gibi uff puss diyordu ama ben hiç aldırmıyordum. Bluzunu çıkartmak istedim ama istemedi, bende bluzunu kaldırıp sutyeninin kuşağını çözdüm elimi öne uzatıp boşalan gergin sutyenden salınan memeleri tuttup okşayıp sıkmaya başladım. Yusyuvarlak tatlı sert göğüslerini vardı, dehşet derecede ayartıcı şeylerdi. Bu arada benim ufaklığıda annemin güzel götüne sürtüyordum efoşmanın önü iyice kabamıştı. Annem hadi daha olmadımı şimdi birisi gelir filan demeye başladı. Yasak ilişki olunca tabi işler kolay olmuyordu. Annem hadi hadi deyince onu kendime çevirdim, elini tutup okşaması için sikimin üstüne bastırınca annem hemen elini çekip sakın benden bişey bekleme diye tavır koydu, bende napayım mecburen elimi çabuk tutmam lazımdı ne olur ne olmaz vazgeçerdiye korktum. Bir iki dudak ve yanak öpücüğü aldıktan sonra heyecandan titreyen ellerimle bluzunu kaldırıp arkasını çözdüğüm sütyenini indirmek ve annemin o dolgun ve diri memelerini biraz emmek istiyordum, ellerimi bluzunun altına sokup memelere ulaşıyor sıkıp okşuyordum ama dar bluz esniyor ve benim istediğim rahatlıkta memelere ulaşmama izin vermiyordu. Ben bluz ile cebelleşirken annem of dur yırtacaksın deyip bluzunu alttan tutup çıkarıverdi. Kopçası çözülmüş olan beyaz sutyeninin askılarını kollarından indirip çıkarttı bluzunun üstüne sandalye ye astı. Benin gözlerim dört açılmıştı. Dolgun büyüklükte yusyuvarlak üstünde açık kahverengi halkaları olan beyaz diri memelerin , küçük bir fındık kadar olan meme uçlarına saldırdım. Annemin memeleri gerçekten çok güzeldi. Hayran hayran bakıp emdim meme uçlarını dilimle ayarttım. Ellerimle alltan kavrayıp okşadım, salyalarım annemin memelerini ıslatmış parlıyordu, emilmekten yalanmaktan memelerin üzerinde pembe pembe izler oluştu, annem mutfak tezgahına götünü yaslamış beni izliyordu. Oh tamam yeter demeye başladı. Galiba memelerin emilmesi bile annem zevke getirmişti. Ben tamam tamam az daha diyordum, hemen aşağıya kaydım, annemin dar lila eteğini uçlarından tutup kaldırdım. Karşıma beyaz bir üçgen şeklinde duran külotu çıktı. Fazla oyalanmadan külotunu indirdim, tertemiz traşlı, etli amına ağzımı dayadım, parmağımla kalın dış dudaklarını aralayıp içi kırmızı amını dilimle yaladım. Belki bir dakika geçmşti ki annem aniden arkasını dönüp mutfak tezgahına dayandı, kalçalarını geriye uzattı. Vakit gelmişti anlaşılan, doğruldum zevke gelen annemi bekletemezdim. Eşofmanı ve bokser külotumu indirip sikimi önümde dömelmiş duran annemin amına yerleştirdim. Bu zevkin tarifi mümkün değildir, sikimin başı annemin amının kalın dış dudaklarını yara yara içine daldı. Zevkten kudurmuştum ama olabildiğince zevki uzatmakta istiyordum ağır ağır sikmeye başladım. İki defa sikimi içinden tamamen çıkartıp amına sürttüm sonra yeniden köküne kadar soktum, annem ıhhh deyip başını şaha kaldırıyordu. Öteye uzanıp aşağa salınan memelerini ara ara tutup sıkıyordum sikilirken memelerinin okşanması daha çok zevk veriyordu anneme, bunu dah ilk birliktelikte keşfetmiştim. Annemin am suları iyice gelmeye başladı amı vıcık vıcık olmuştu, sokup çıkardıkça şap şup, içine ittirip kasıklarım kalçalarına vurdukça paf puf sesler gelmeye başladı. Ne kadar kontrol etmeye çalışsanda kadının amı kendine çekiyordu adamı, sikişin ritmini kadının amı ayarlıyordu. Böylede oldu annem kasıldıkça bende hızlandım, ıhh ahh ohh derken ellerimi kalçalarına koyup sıkıca tutundum başladım var gücümle deli gibi annemin arkasında gidip gelmeye. Sonunda ikimizde zevkin doruğuna ulaştık, annem bana tut tut boşalma diyordu ama kendisi kasılıp boşaldı ve hemen önümden çekildiğinde el çabukluğu ile bana uzattığı kağıt havlu tomarına bende dolu dolu fışkırtarak boşaldım. Nefes nefese kalmıştık ama annem belli etmiyordu, yüzü kıpkırmızı ateş gibi olmuştu, ben daha son damlaları kağıt havluya boşaltırken annem beyaz külotunu çektiği gibi bluzunu ve sütyenini alıp mutfaktan çıktı. O gece otobüse binip ankaraya döndüm.
Aradan 5 aydan fazla bir zaman geçti iznim kalmadığı için eve gidemiyordum. Ama bu 5 ayı boş geçirmedim tabii. Annemle sürekli konuştuk, lafın sonu genelde aramızdaki ilişki durumua geliyordu, annem konuya girmek istediğimde kaçıyor bazen telefonu yüzüme bile kapatıyordu. Bir ara gerçekten de vazgeçtiğini düşündüm, fazla zorlayamazdım onu biricik sevgilim olsa da sonuçta annemdi. Hafta sonu çarşı izninde interneti aç kameralı konuşalım diyordum ama yanaşmıyordu. Ya da kardeşin yok açamam bilgisayarı diyordu, ya da kardeşimle beraber açıyordu bilgisayarı. Oysa ben daha önce tarif ederek açıtırıyordum ona. Baktım olmayacak gibi umudum kaybolmak üzeyken yani benimde artık aramızda yeni başlayan ilişkinin bittiğini kabullendiğim sıralarda annem şaka yollu göndermeler yapmaya başladı. Ne oldu senin kuş sustumu filan diyordu. Heee tamam dedim içimden naz yapıyosun yine dedim. Sana aşık olup nasılda işveli cilveli bir kadın olduğunu unutmuşum dedim kendi kendime. Tekrar başladım annemi sürekli aramaya hem de her defasında Ankaraya gel seni çok özledim anne nolur gel filan deyip yarım saat yalvarıyordum. Çok hoşuna gidiyordu. Neyse uzatmayayım fazla, bir gece telefon geldi biz Ankaraya geliyoruz sende izin alırsan haftasonu kalacağız dedi. Hemen kim geliyor yalnızmısın dedim, babanla ben geleceğiz babanın işi var ankarada hafta sonuna yakın geliriz filan dedi. Tamam izin almaya çalışırım dedim, annemlerin gelme zamanı yaklaştıkça heyecanlanıordum. Ohh çok güzel oldu dedim ama sonra peder de var bişey olmaz diye düşünüyordum kendi kendime. Olsun hiç yoktan iyidir, bari tezkereye hazırlık olur belki bir fırsatını olur öper okşarım diyordum. Ertesi gün izin için müraacat ettim hemen, bir sürü mırın kırın işte ama sonunda aldım izni. Bir işim daha vardı, sürekli çarşıya görevli çıkan arkadaşı buldum ondan çarşı kartını alıp çarşıya çıktım , annemle konuşmak niyetini öğrenmek istiyordum. Dışarı çıkınca hemen yakımızdaki bir internetcafe vardı, anneme telefon açtım. Evde yalnız oturmuş kahve içiyormuş, bilgisayarı açıp msn e gelmesini istedim, ay yapamam filan falan dedi ama sonunda geldi tarifiim üzerine açtı karşılıklı oturduk, sohbete başladık. Annem ekranda görünür görünmez hemen gazeller yakmaya başladım. Oh çok güzelsin seksisin canım benim annem hem gülüp kıkırdıyor hemde hişt yavaş ol diyordu. Çünkü ben gemi azıya almıştım, aşkımdan geçmiş artık onu nasıl arzuladığımı düzmek istediğimi söylüyordum. Hiç boşa heveslenme babana şirket otelde yer ayırtmış filan diyordu, sonra ciddi ciddi bana bak yanımızda baban olacak sakın bi delilik yapayım deme , söz ver yoksa vazgeçer bi bahane uydurur gelmem dedi. Tamam söz anne dedim ben sadece sana söylüyorum kendimi tutamadım canını sıkmak istemedim dedim. Sonra heyecanımı kontrol etmem lazım dedim biraz daha havadan sudan konuştuk, benimde gitmem lazımdır artık anne dedim son bişey söylüyecem kabulmü dedim, annem neymiş o dedi. Öpücükmü istiyorsun dedi gülerek, hem o hemde birşey var dedim. Neymiş söyle dedi. Üzerinde askılı kırmızı bir body vardı. Şeyy dedim utanmış gibi yaparak, şu güzel göğğüslerini birkez göstersene çok özledim onları dedim. Annem seni hınzır dedi gülerek, sonra öpücük mü yoksa göğüslermi dedi. Hımm fazla düşünmeye gerek yoktu aşığım diyorsan bir kadına, ki bu annen bile olsa sıcak bir buseyi tercih etmek lazımdır diye düşündüm. Öpücük o zaman dedim. Annem kameraya eğilip küçük ağzını öpücük yapıp gönderdi. Teşşekkür ederim dedim. Yeşil gözleri ile baktı baktı bende bakıyordum, ama içimden hadi hadi anne diyordum, bir an sonra sanki kalkacakmış gibi yaptığımda annem dur dedi, bodysinin omuz askılarını indiriverdi. Ağzım kulaklarıma varmıştı muhteşem memeleri kameraya yaklaştırıp otuz saniye kadar izletti. Sonra kapattı bilgisayarı. Bu iyiye işaretti. Yolda yürürken bu numarayı düşünüp ooohhhh annecim dedim kısık sesle sen işveli canlı kanlı kadınsan bende senin oğlunum senin düşündüklerinin bir üst modeliyim dedim güldüm.
Cumartesi sabah beni almaya nizmiyeye geldiler. Hemen çıktım sabırsızlanıyordum. Kapıdan çıkınca yanda park etmiş araba içinde oturan bizimkileri gördüm, annem ön kapıyı açmış sigara içiyordu. Üzerinde uzun kollu tiftik tüylü kalçalarından aşağı kadar inen v yakalı siyah bir bluz vardı, altında da yine siyah tayt pantolonlardan giymişti. Göğüsleri top top yuvarlak belirgin bir şekilde duruyordu, benim gözüm taytının üçgen şeklinde duran apış arasına kilitlenmişti. Benim geldiğimi görünce arabadan indi bende üç beş adım kala durdum yalandan sanki kaç yıldır görmüyormuşum gibi tavır yaptım , ooo süpersin annecim çok güzel olmuşsun dedim , baştan aşağıya dek süzdüm bu hareketim annemin çok hoşuna gitti. Kucaklaştık sarıldım sıkıca o diri memelerini göğsümde ezdim. Annem o yavrum özlemişim filan diyordu ama ben bırakmıyordum ayrıldığımızda bile kolumu omzuna dolamıştım bir daha sarıldım, annem hi hi ha ha gülerek babanında kucakla demek zorunda kaldı. Tabiki babamada sarıldım peder akıllı adamdı böyle güzel bir hatunu anne yapmıştı bana. Arabaya atladık hal hatır faslından geçitik, ondan sonra dün gelmişler bayiler genel toplantısı varmış pederin falan filan yalandan muhabbet ettik. Gezip dolaştık orası burası derken acıkınca oturup yemek yedik güzel bir restoranda. Pederbey bir ara lavoboya kalktığında annemin bacaklarına elimi koyup belli belirsiz okşama fırsatım oldu annem dur yaramazlık yapma beni kızdırma filan dedi. Güldüm geçtim. Gözüm v yakalı şık bluzunda oynaşan memelere gidip takılıyordu, ama birşey yapamazdım. Neyse bir ara benzinciye girdik. Keltoş peder depoyu fulledi annem ön koltukta oturuyordu tabiki, peder içeri gidip kartla ödeme yapacaktı ben torpidoya uzanır gibi yapıp geri çekilirken annemin göğsünü hafifçe yakaladım annem yine bak kızdırma beni dedi ama yüzüde pembeleşmişti. Bense bir sürü laf ezberlemiştim yağ çekmek için onları sıraladım. Annem güldü. Ama en sonunda patladı hiçç heveslenme kendini azdırma boşyere hiç birşey olmaz dedi. Birazdan otele gideriz zaten babanda yorgun dedi. Gülerek , otelde odalarımız ayrı demeyi de ihmal etmedi. Dediği gibi de oldu hadi otele gidelim dediler. İyi peki naapalım dedik. Beni yine stres basmıştı arka koltukta tırnaklarımı yiyordum. Canım annem yanımda dururken bal kavanozunu dışından bile yalayamayacaktım. Kader utansın napalım dedim. Peder noldu be dedi, yok bişi dedim annem anlamıştı ama. Neyse biz lüks otelimize dönerken annem bombayı patlattı. Hayatım cuma gecesi yemek yediğimiz yerden birşeyler yaptırsana gece acıkırız belki dedi. Babam canım otelin oda servisi varya dedi ama annem hayatım otelin yemeklerini sevmedim hem çokta pis oluyormuş böyle yerler dedi. Aklımdan neler geçiyordu ama ben sadece boş boş bakınıyordum etrafa. Babam ya oraya gitmek için bi ton yolu geri dönmek lazım zaten otele geldik dedi. Annem iyi sen bilirsin dedi ama peşine babam iyi sizi indireyim otele girin ben birşeyler yaptırıp geleyim dedi. O an benim beynimde nasıl şimşekler çaktı gözlerim dalgınlıktan kurtulup dört açıldı anlatamam. Araba durduğunda annemle ben indik babam devam etti. Annemde şaşırmıştı aslında böyle bir fırsat durumu yaratmak gibi bir niyeti yoktu. Birbirrimize baktık. Sonra annemi kolundan tuttup hızla içeri girdik resepsiyondan oda anahtarlarını aldık asansöre bindik. Kapı kapanınca anneme sarıldım. Annem yüzü pembeleşmiş ulan yine dört ayağının üzerine düştün dedi. Dudaklarına yapıştım, ağzıma alıp iştahla ve bir o kadar da özlemle öptüm. Asansörün kata geldiğini duyuran zili çalmasaydı hiç bırakmayacaktım o ateşli dudakları.
Koridoru geçip odaya girince hemen yeniden sarıldım anneme, dudakları kulakları yanakları açıkta olan bütün tenini öpüyordum. Baktım annemde boynuma sarılmıştı oh ne ala dedim. Mırın kırın etmeyecek tamam bu iş dedim. Bluzunu kaldırıp çıkardım altında siyah bir body ve siyah sutyen çıktı. İnce ama tiftik yünlü bluz kollarını kaşındırmıştı annem kollarına bakarken ben üstündekilerin askılarını aşağa indirdim. Dantelli siyah seksi sutyeni de bodysi de karnında toplanmıştı. Yatağa yanlamasına yatırıp memelere yumuldum. Ne çok özlemiştim o seksi güzel şeyleri. Bir o memesini bir bu memesini deli gibi yalamaya emmeye başladım meme uçlarını hafifçe ısırıyordum. Annem başımı okşuyordu saçlarımı çekiştiriyordu, bu arada fazla zamanımız yok hemen işimizi görelim bitsin dedi. Kafamı kaldırıp gülümsedim. Demek sende sikişmek istiyorsun ha güzel annem dedim içimden. Üzerinden kalktım kot pantolonumun önün açtım. Külotumla beraber pantolonumu indirdim. Yarı kalkmış ama hala yumuşak sikimi elime aldım, eğilip annemi ensesinden kaldırdım yatağın üstünde oturumuna getirdim. Annemi sarı saçlarından okşayarak kafasını elimde tuttuğum sikime yaklaştırdım. Annem yeşil gözleriyle bakış attıktan sonra sikimi tutup ağzına aldı. Bu ilk ağzına verişimdi ohh ne keyifliydi bir bilseniz. Sikimi ağzından çıkartıp dili ile yalıyor sonra tekrar ağzına alıp emiyordu annemin küçük dudaklarının bu kadar açılabileceğini bilmezdim. Sikim büyüdükçe aletimin daha azı ağzına girebiliyordu sonunda taş gibi sertleşti ağzına sığmaz oldu sikimi ağzından çıkarıp başını yaladı sonra hadi sik beni der gibi kendini yatağın üzerine bıraktı. Annemin siyah uzun taytını çıkardım , siyah dantelli güzel bir külotu vardı onu yana çekip amını yalamak için eğildiğimde annem hadi hadi girsen gir ben hazırım dedi. Dur bir dakka çok özledim amını dedim. Başladım amını dilimle yalamaya annem dirseği ile destek olup doğrulmuş amını yalamamı izliyordu. Eşşoğlucu nerden öğrendin sen bunları birde ilk aşkım kadınımsın diye dil döküyorsun bana diyordu. Annecim senin için öğrendim seni zevklendirmek mutlu etmek için diyordum bunu söylerken parmağımıda amının içine gömmüş ileri geri gidip geliyordum. Annem ahhh hımmm diye inliyordu. Tekrar kendini yatağın üzerine bıraktı. Bende amını öpüp parmağımı çıkardım doğrulup tek tüyün olmadığı mermer sutun gibi olan bacaklarını araladım. Bacaklarının iç kısmına da dilimde birer sorti geçtim. Sikimi anemin amına yerleştirip kayar gibi içine girdim. Annem bacaklarının havada tutuyor ben bir elim memesinde bir elim karnının üzerine koymuş bacak arasında gidip geliyordum. Erkeğine çok zevk veren ateşli sımsıcak bir amcığı vardı annemin. Zaten güzel yüzüne bir defa bakan annemin amının erkeğine ne kadar zevk vereceğini tahmin edebilir. Annemin bacaklarını tutup kaldırmış iyice karnına yaslamıştım ritmi tutturmuş zevkle sikiyordum ki annemin telefonu acı acı çalmaya başladı. Annem telaşla dur dur baban arıyodur geldimi acaba deyip panikledi. Ya daha 15 dakika oldu gelemez dedim. Annem apar topar çantasını alıp telefonu açtı. Nefesini tutarak yüzü kıpkırmızı efendim canım dedi. Babam trafikte konuştuğundan yüksek sesle konuşuyordu bende duyuyordum, diyordu ki ben ufak bi kaza yaptım beni merak etmeyin önemli birşey yok, şimdi kasko gelcek tamir için servise gideceğim çünkü yarın pazar , açık yer bulamayız geri dönmemizde lazım, 2 saate kadar arabayı tamir ettirip dönerimm. Ohh ohh sonunda şansım dönmüştü yüzüme tatlı bir tebessüm yayıldı. Annem telefonu kapatınca ağzı kulaklarına varan bana aynısını söyledi. Ulan ne ballı adamsın dedi. Ya anneciğim hep dar zamanlarda yaptık şimdi şansım döndü dedim gülerek. Birbirimize baktık 2 saatimiz var ohh süper. Annemi tamamen soydum çırılçıplak kaldı kendimde soyundum. Yatağa atladım yastıkları düzelttim arkama koyup yaslandım, gece babamla yatacakları yatağa uzandım. Anneme gel sevgilim dedim gelip üzerime uzandı, ellerim şehvetten azıp taş gibi dirileşmiş memelerini okşarken uzun uzun öpüştük. Kafasını eğip sikimi ağzına almasını söyledim. Eli ile tutup yana yatık duran sikimi kaldırdı ağzına alıp sakso çekmeye başladı sikim hemen kazık gibi oldu biraz daha yalattım. Sonra üzerime çıktı sikimi amına yerleştirdim üzerine oturarak içine aldı. Yukarı aşağı inip kalkmaya başladı memeleri hop hop zıplıyordu asıldım o seksi memelere, ağzıma alıp emdim, sağa sola tokatladım, sonra annemi altıma aldım bacak arasına yerleştim zaten ordan hiç çıkmak istemiyordum. Önce ağır sonra hızlı hızlı sikmeye başladım. Annem müthiş heyecanlandı yüzü kıpkırmızı oldu yanıyordu adeta. İkimizde öylebir zevke geldik ki sormayın. Zevkten bağıra çağıra inliyorduk artık . Kendimi tutamacağım derken annem kasılmaya başladı bende bıraktım kendimi birlikte boşaldık. Bundan daha başarılı bir sikiş olamazdı. Nefes nefese kalıp yığıldık. Biraz kendimize gelince otelden birşeyler sipariş ettik, acayip acıkmıştık. Annem giyindi ama üstü beyaz altı kırmızı üzerinde küçük küçük kalplerin olduğu parlak kumaşlı pijamalarını giydi. Oda servisinin getirdiği siparişleri yerken annem pederi aradı, peder 1 saat kadar sonra servisten çıkacağını söyledi. Pizzalarımız bitmişti. Annem küçük masadan kalkarken iyi o zaman bende duş alayım o zaman dedi. Banyoyamı dedim evet dedi. Hadi dedim bende geleyim. Annem bana baktı ben annemin ısrarı üzerine giydiğim elbiselerimi bir çırpıda tekrar çıkardım. Beraber duşa girdik kapıyı açık bıraktık telefon filan çalarsa duyalım diye. Duşakabin dardı ama sığıştık. Annemi köpükledim her yerini okşadım, bu arada sikimde hareketlenmişti annemin bi tarafına sürttükçe annem gülüyordu. Eliyle sikimi köpükleyip oynadı. Aletimi tutup gel anne dedim sikime baktı yok yeter filan dedi. Sikimi elime alıp tuttum gel dedim annem 31 çek dedi gülerek sırtını döndü. Arkadan sarılıp memelerini sıktım sonra amını avuçladım senin gibi güzel ve seksi bir annem varken neden 31 çekeyim ki haksızmıyım dedim. Dar duşakabinde yere çömeldi bende duvar tarafına yaslandım. Sikimi ağzına verdim iştahla yalamaya emmeye başladı. 3-4 dakika sonra sikim hiç boşalmamış gibi dipdiri olmuştu. Harikasın anneciğim annem benim dedim. Kaldırıp dudaklarından uzunca öptüm. Duşakabinden çıkartıp aynalı lavaboya yüzünü çevirip dömelltim. Bu pozisyon idealdi. Ayakta arkasına geçip sikimi yerleştirdim. Hızla sikmeye başladım. Amının yanlarından ortasından girip zevkle içine gömüyordum sikimi. Köküne kadar sokup amının içinde daireler çiziyordum, annemde kısa sürede zevke geldi hatta zevkten delirdi resmen, sik oğlum sik sik ohh ohhh ohhh ahhh diye inliyordu. Arada sanki doğrulacakmış gibi şahlanıyordu. Omuzlarından bastırıyordum bende her defasında. Kalçalarını iyice kendime çekip sikimi son defa amına yerleştirdim. Öyle bir sikmeye başladım ki kütür kütür bir kadın olan annem bile zevkten kendinden geçmiş , dizleri titriyordu nerdeyse kendini yerlere bırakacaktı ıhhh ohh ahhh diye inliyordu. Yine beraberce boşaldık. Daha sonra giyinip babamızı bekledik babam ancak gece yarısına gelebildi. Ertesi gün şöyle böyle gezintilerden sonra beni kışlaya bıraktılar vedalaştık onlar eve döndüler. Tabi annemle aramızda geçen çatır çatır sikişmeler anı defterimize silinmez altın harflerle kayıtoldu.

Bu yazıyı sitenizde/forumunuzda paylaşmak için aşağıdaki linkleri kullanabilirsiniz..




Blogger eklentileri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder